Le futból åt le boys, och le manikyr åt le girls


(Bildkälla)

Pojkarna åkte och kollade på fotboll, IFK mötte GAIS på Gamla Ullevi.. Då hade jag och Charlie en tjejkväll med myspys.. Charlie sov typ hela kvällen och jag pysslade lite med mig själv, bl a så målade jag naglarna och åt chokladbollar - igen.

Jag som skulle sluta med allt! Gah, jag och min diciplin! Jag har blivit en tjockis!! Såg mig själv i spegeln när jag hade på mig min uursnygga urtvättade amningsbh som inte ger mig nån support alls och mina grannypanties som är trasiga i resån... HERRE MIN GUD! Vad är detta jag ser utbrast jag! Detta är inte den bilden jag hade i huvudet av mig själv, fick för mig att jag såg ut så som jag gjorde för ett år sen.. Precis innan jag blev gravid och jag bantade med mina Modifast och toktränade (haha tokträna är nog inte det rätta ordet, jag tränade alldeles lagom sådär..). Då var jag nöjd, även fast jag var några kilo över min idealvikt.. Då var kroppen fit for fight. Men nuu.. Vart kommer allt sladder ifrån? Det var ju lixom inte så att jag var gravid i låren, armarna och rumpan också, det är bara magen som får se ut så här.. Men inget är på sin plats... Och brösten som ska vara fina nu när man ammar, de är "lååånga och fina" (som hon flickan uttryckte sig om sin mammas bröst i boken "Gamla tanter lägger inte ägg")...

På onsdag, då ska jag börja. Då är det mamma-baby-jympa på Friskis här i Majorna.. Dit ska jag och Charlie.. Sen.. blir det en paus igen.. För vi ska åka till Sthlm och Nyk.. Men sen så! Då är det "Beach 2010" som gäller! Och jag som inte får banta nu när jag ammar så det kommer att ta ännu mer tid.. men jag ska kämpa! :P

Önskade att jag såg ut så här:

(Bildkälla)

Men ser snarare ut så här:

(Bildkälla)

Kommentarer
Postat av: Lotta & Leia

Hihi, min bild av mig själv är också med som en Pinuppa med liten nätt gravidkula, medans verkligheten är lååååååångt ifrån ;-)

Skönt att arbetet är inlämnat nu, bra jobbat!



Kram Lotta

2010-05-11 @ 15:08:38
URL: http://lottaplott.blogspot.com
Postat av: jennita

du är endå en sääääxi mami!!!!

2010-05-13 @ 00:04:51
URL: http://jennypaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0