Onsdag 17 mars

Idag ska jag iväg med barnen hem till E, E och V. Dit kommer även S med A och E samt U med en bebbe i magen och V. Spännande med alla dessa bokstäver va? Visst blir man nyfiken på vilka jag menar haha.. De är från min gamla föräldragrupp då jag väntade S och deras småttingar. E, A och V är i samma ålder som S och V och E är ungefär lika gamla som C. U's bebis kommer i augusti :)
Snart ska jag dit, måste först hämta S på dagis o sen bär det åt Mariaplan.. Hade vart skitbra om jag hade fått mina skor nu för att det är där jag måste hämta dem.. Har än inte fått något sms från Posten..



Så här ser jag ut när jag är ute och vandrar i snön med min fina vagn :D Urban Jungle syskonvagn i färgen Moss. Snygg va?

Kommentarer
Postat av: Valentina

Haha, varje gång du skriver U tänker jag på din U, haha, alltså att U ska föda hahahahahaah!! :D

Jättefin header, C och S (har blivit smittad av dig C, skrivet bara bokstäver!!) är sååå söta!

Hoppas att ni har det bra,

pusssssss!

<3

2010-03-17 @ 15:53:48
URL: http://valentinas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0