Nydesignad blogg

Visst blev det snyggt? Ny header, ny profilbild.. Jag har suttit hela kvällen och ändrat, men det är typ det man ser som är ändrat... Jag har inte hunnit tröttnat på mina färger än så det får jag ändra en annan dag. Var ju tvungen att få in bilder på Samuel och Charlie tillsammans samt en ogravid bild på mig..

Åh vad jag längtar tills jag är klar med uppsatsen. Vill vara mammaledig på riktigt!!! Vill ut och fika med andra mammor utan att få ångest för att jag egentligen borde plugga.. Apropå mammaledighet, snart är Baby & Barnmässan här! I love! Måste gå, och ska försöka få med mig Urich denna gång. Första gången var jag där ensam med Samuel, andra gången gick jag med I och våra söner.. Denna gång ska hela familjen med :D

Imorn ska jag iaf träffa min mammagrupp, de som jag har träffat ända sen jag var gravid med Samuel. Ska bli skoj. Nu är den "sista" mamman också gravid! Så det blir snart fyra mammor och åtta barn som träffas!! Knas..

Något annat jag längtar efter är att mina kompisar ska komma och besöka oss så som de har sagt. JAG BEHÖVER DIG J! Måste få råd och tips angående shopping :D Vill vårshoppa! Har föresten beställt ett par nya Converse, röda, från ELLOS. Fick 50% rabatt från dem på en valfri vara som jag självklart spenderade på ett par Converse :D Hoppas de kommer snart.. De har redan skickat dem så de borde vara här snart.



Nu får jag väl fly in till sovrummet.. Snart är hela killgänget här o ska kolla på fotboll, blääh..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0