Måndag

Åh är så seg idag.. Ska försöka skriva ett inlägg som inte låter allt för galen..

Idag var jag och C och träffade C på Pedagogen.. Vi hade en pluggdate.. Satt med alla ändringar på C-uppsatsen.. Vi är typ klara, men ändå måste vi vänta tre veckor för att kunna lämna in den..

När vi kom hem var vi så trötta så att efter maten däckade vi båda på soffan.. Tuppluren hade vart underbar om jag hade sluppit alla Samuels leksaker upptryckta i ansikten... Knäppisen :P

Nu sitter jag och tittar på "ANTM" på trean.. The petit version.. Usch vad jag redan stör mig på Amber - Jesustjejen..

Imorn ska vi tillbaka till Pedagogen och träffa C och ändra lite till på uppsatsen. Sen efter det ska jag träffa mammagänget och deras petit barn.. Vi ska påskpyssla och fika :D:D

Sen på onsdag ska vi till S*T*H*L*M och Nyk! Ser mer fram emot Sthlm eftersom mamma och co har inte träffat Charlie än.. Men Nyk ska bli skoj det med...

"Nästa - Svenska Hollywoodfruar"! Måste kolla haha... Får se vad U säger :P

Kommentarer
Postat av: Ajdins mamma

Hej, hej!

Vill bara tipsa dig om en tävling på min blogg. Jag lottar ut en personlig body/t-shirt till din plutt :) Du kan välja om du vill designa den med text eller bild :) Det vill du inte missa, va? Kika in vettja!



Ha en bra dag!

2010-04-09 @ 13:55:06
URL: http://chicmommy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0