Lite uppdatering kanske?

Usch, har blivit dålig på att uppdatera bloggen, igen! Livet rullar på som bara den. Charlie är 15 dagar idag, eller 16 dar om några minuter..
Imorn ska vi till BVC, båda har tid. C ska vägas och S ska på tvåårskontroll. Då ska BVC-sköterskan kolla hur mycket S pratar och även göra ett test som kan visa om han har autism. Det är tydligen en ny grej som de håller på testar för att kunna upptäcka autism med mer i tid.. Ska bli intressant att se hur det går till.

Annars, vad pågår i vårt liv just nu..? Inte mycket faktist, tiden rullar på och jag får en liten "Måndag hela veckan"-upplevelse av det hela. Jag skyller på denna jäkla c-uppsats som jag fortfarande håller på med. Så fort jag gör något annat, som att t ex blogga eller går ut ur huset, så får jag skuldkänslor. Borde egentligen sitta o plugga som fan, men jag vill inte mer!! Kan den inte bara vara klar och jag får fortsätta med mitt liv? Buhuhu..
Nu har vi bestämt att den ska bli klar tills den 29/3 och det är massor att ändra på.. Hoppas vi hinner.

Vi lyckades bli magsjuka, hela familjen! Eller ja, Charlie kanske inte är det, men hon bajsar som bara den och jag kan inte skylla på magsjuka hehe.. Idag är vår första symtomfria dag, för mig och U iaf. Samuel har vart kass i magen men han är lika pigg som alltid när han är sjuk. I don't get it! Varför kan jag inte ha hans energi? Igår lyckades jag ge uppsatsen lite tid, gjorde förändringarna som min handledare ville att vi skulle göra och nu är jag inte nöjd. Uppsatsen ser helt mongo ut. Och jag vet att hon också kommer att säga det när hon får se den, eller hon kanske inte säger just "helt mongo!" men nåt liknande iaf..

Något annat som föresten gör att jag inte kommer ut är ju vädret! Vad är detta för nåt? Eller nu ska jag inte klaga, solen är ju här!! Men snön är fortfarande här och I don't like! Så trött så trött på detta. Vill ha vååår.. Min favoritårstid är snart här! Vill ha! Vad allt kommer att bli enklare då, t ex att gå ut o promenera med mammakompisarna, bara att klä på barnen lite lättare kläder och en filt över så är det klart! Tänk att få slippa all bråk med overaller och fingervantar - eller ännu värre, tjocka dumma tumvantar som aldrig kommer rätt och är hur klumpiga som helst. Stackars Charlie kan knappt röra sig med alla kläder jag får på henne..

Neh, nu ska jag nog sova... Och föresten, nu är C 16 dagar gammal, tog för långt tid på mig att skriva haha.. Trodde att jag skulle hinna skriva klart innan 00.00..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0