En till sjukis

Måste bara tillägga att min papin också är sjuk nu.. Hör hur han nyser inne i köket medan han sitter och skriver på sin uppsats.. Stackarn, säkert jag som har smittat honom med mina pussar och kramar.

Imorn ska han på intervju och vi ska alla hålla tummarna på att det går bra! You can do it papin!!!

Annars så har jag bakat idag. Blev sugen på kärleksmums då jag läste på en annan blogg att hon hade bakat det.. Sen så hittade jag lite fler recept som jag skrev ner i min receptbok jag fick i julklapp av systeryster S.. Får ta o testa dem någon annan dag, t ex kladdmuffins.. Mums!

Nu tittar jag på tv och lilla C ligger och snarkar här brevid.. Haha neh hon snarkar inte, min lilla tös.. Men hon sover djupt. Samuels nattning gick supersmidigt idag! Najs..

Imorn kommer C hit, min pluggkamrat. Vi ska skriva om diskussionen i uppsatsen.. Alla andra delar i uppsatsen är tydligen godkända av vår handledare. Ska får mer detaljer imorn av C, hon var på möte idag med handledaren. Jag skippade den, blir för omständigt med bebis och resor till Trollhättan.. men nästa vecka är jag tvungen att åka. Förhoppningsvis är det vår sista handledarträff :D Täänk om vi blir klara!!! Shit alltså, vet inte hur jag ska fira det.. Får komma på nåt.. Hihi..

Neh nu borde jag lägga mig om jag ska orka med C haha.. (Menar min klasskompis då haha)..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0