Borde sova nu

Men allt annat är ju så mycket roligare! Tänk att jag inte tycker samma sak på morgonen.. Är inte det konstigt? Då är ingenting roligare än att sova.. Jag och Charlie kan ligga och sova hur länge som helst om dagarna. Vilken tur att man har en morgonpigg sambo som kan gå upp när vår morgonpigge son vaknar och vill ha "gooosh" (yoghurt, eller frukost, beror på vilket humör S är på när man frågar).

U tvingar mig just nu att titta på en dokumentär om hur de första människorna spred sig från Afrika. Olika forskare försöker svara på frågan. Men jag tyckte inte att det var så intressant så jag bloggar istället. Men vad är det jag upptäcker efter ett tag? Jo, U har somnat! T om han tyckte att det var tråkigt.. Haha jäkla mupp :P Neh du är ingen mupp min älskling, puss!

Imorn ska jag och barnen på Världskulturmuséet och träffa vår mammagäng och barngäng. Jag ska träffa mammorna och barnen träffar barngänget dårå.. Ska bli mysigt..

Vad har jag gjort under helgen you wonder? Eller det kanske du inte gjorde. Ok, du gjorde visst det.. Jag åt tacos på fredagen, Samuel dansade till introt till Let's dance sen fick han gå lägga sig och vi.. eh minns inte längre vad vi gjorde haha.. Men jag minns att min sötaste systerdotter fyllde hela 14 år! Grattis igen, i efterskott!



Där är hon sötisen! Nej, det är hon bakom tjockisen.. Jag vet, egobild! Men lillflickan vill inte visas på bild så då får det bli så här hahah..

Sen på lördagen så fyllde broder stor år! Eller storebror kanske det heter.. Hela 32år! Hipp hipp hurray! Bara 4 år kvar av ungdom (tydligen är 36år det nya 20, ungdomen tar slut då..) Han ville att vi skulle äta tacos, men vi tackade nej. Går inte att äta det tvice efter varandra.. Så det blev kladdkaketårtafika hos oss på kvällen!



Grattis storebror i efterskott! (Åh, kolla linslusen där bak, get out of the way, smack!)(Simpsons-referens)..

Söndag fyllde en till person år, E (ja, samma från mammagruppen, tack för att du la märke till det) fyllde 30år!! Grattis i efterskott till dig med. Hade tyvärr inte en bild på henne med mig i bakgrunden så det blir ingen bild, hö hö hö höö..

Idag satt jag och min pluggishkompish C och skrev C-uppsats, och jag troor att vi kanske blir klara denna vecka!! Hoppasss...

Nej, som ni kanske märker så blir denna inlägg superflummig och ja, jag är övertrött så jag får nog ta o lägga mig nu.. Pusssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0