Snurrigt värre!

Idag snurrar det i huvudet som bara den! Eller det började vid middagstiden och jag trodde att det skulle gå över efter maten men det har det inte gjort.. Har nog ätit lite för lite idag.. Skumt.. Skippade visst lunchen idag men det gör jag nästan alltid (äter så sen frukost). Ska inte skippa lunch imorn iaf..

Igår var jag med om en mardrömspass! Mannen som ledde passet är inte van med medelpass utan han brukar köra station/intensiv och jag tyckte det märktes. Efter en tredjedel av passet ville jag hem och det blev inte bättre.. Enligt Olga ska man ju vänta sex månader innan man börjar träna andra pass än ny-förlöst-anpassade, så jag vågare inte riktigt skutta eller springa så mkt. Men jag orkade typ ingenting! Idag har jag lite träningsvärk i armarna, det är bara det, antingen var ledaren väldigt bra på stretchning eller så tränade jag aldrig mina muskler ordentligt.. (Han var iofs väldigt duktig på stretchning, kunde en massa övningar som hittade gömda muskler, men jag tror mer på att det var jag som bara låg ner på golvet under alla övningar haha)..

Nu har vi nattat barnen, kl är inte ens sju! Hoppas C inte vaknar upp nu när jag la ner henne, hon vill helst ligga i mina armar o sova.. Ska dricka lite te och äta lite nötter kanske.

Ajuste, såg Shutter Island igår, oj vad bra den var. Jag var lika rädd som alltid under hela filmen men jag gillade slutet!

Kommentarer
Postat av: Valentina

Shutter Island är bäst! Men slutet är konstigt, jag undrar - var det som de sa att leo dicaprio var insane, eller försökte de lura honom? hehehe...



Tror du gillade slutet eftersom att allt var typ overkligt, vilket gjorde dig lättad och fick bort din rädsla haha, räddis!

2010-08-05 @ 00:00:29
URL: http://valentinas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0